miercuri, 13 ianuarie 2021

Doi prieteni care m-au ... certat!

 Deși au trecut 5 ani de la editarea și tipărirea volumului „nu ucideți bucuriile”, editura Amurg Sentimental București 2016, m-am pomenit cu câteva surprize. Pot spune, de proporții asemănătoare c-o escaladare a unor numeroase trepte. Dar, mai întâi să vă spun, dragi prieteni - Ce-i cu această carte „nu ucideți bucuriile”? Așa cum am afirmat este un volum, prefațat de regretatul scriitor și jurnalist Marin Ifrim, posfațat de un „Clasic în viață”, amintit în volumul „Comentarii la Cele 10 porunci”, editura Izvorul Cuvântului 2020, autor Un General al Literaturii Române. Apreciat în vremea anului 2016, de o valoroasă epigramistă buzoiană, dar, și de redactorul șef al revistei „Întrezăriri”. Revenind la prietenii care m-au certat, am să vă spun un scurt episod:  - Mi-au cerut insistent volumul. Desigur, am răspuns că am să-l caut prin eele 2 biblioteci personale și, dacă voi găsi dubluri îl voi oferi cu mare drag. Însă, răspunsul meu nu a fost atât de mulțumitor după cum m-am așteptat. Prietenii m-au întrebat.; - Ce s-a întâmplat? Ce să se întâmple, l-am oferit. Și, uite așa am intrat în amănunte! După ce mai spun că 3 volume au fost distribuite la „Primăvara poeților, unde au fost...ucise! îmi amintesc despre o mare parte cum au fost oferite. Dar, prietenii nu se opresc și-mi spun: -  Păcat, mare păcat de acest volum  că l-ai oferit pe la cine nu trebuie. Poate nici tu nu ți-ai dat seama ce ai avut și ce ai pierdut! !  

Niciun comentariu: