marți, 7 iulie 2009

Manastirea Carnu

Cum se stie, zilele acestea, unele televiziuni au dat pe post, disputele dintre : Enoriasii satelor buzoiene, Zaharesti si Maguricea, cu unii reprezentanti ai Episcopiei, privind mutarea unor maicute de la Manastirea Carnu. Poveste ce cuprinde si probleme de la Manastirea
Poiana Marului. Problema-i complexa, nedorind sa intru in detalii. Ca laic, cine n-ar spune :
- Nu-i treaba ta!
Asta nu inseamna ca, un autor care a cercetat si a scris o carte, despre Manastirea ce a apartinut odata, comunei sale de nastere, poate ramane indiferent.
Cine nu stie si doreste sa stie. Aceasta Manastire," podoaba eparhiei", este prezentata in cartea : Manastirea din comuna pierduta. Carte ce va fi oferita, locului I, la Concursul COMENTARIILOR.

6 comentarii:

mmary spunea...

Parerea mea e ca e treaba fiecarui enorias ...iar dumneavoastra chiar nu aveti voie sa ramaneti indiferent...
asa ca : "ACTIONATI"...faceti ceea ce va dicteaza sufletul...
ascultati-va "glasul constiintei"...

Dumitru K. Negoita spunea...

M.Mary,
Acum un minut, citeam leapsa pe "Splendoarea iubirii"si nu intelegeam de ce nu pot comenta.
Revenind, este f. adevarat cum spune-ti dar altii, sa speram putini,cred si altfel.
Multumesc!O seara buna.

mmary spunea...

m-ati facut curioasa maestre:oare de ce nu a-ti putut comenta? care sa fie motivul ? mi-ar placea sa-l aflu...a-ti observat ca v-am invitat sa preluati si dumneavoastra aceasta leapsa?

o veti prelua?

Dumitru K. Negoita spunea...

M.Mary,
Mi se intampla destul de des, ca in timpul scrierii comentariului sa-mi apara acel "... server", dand clic, sa-l inlatur, zboara totul.
Da! Multumesc! Ati facut-o minunat iar dupa o sampanie, nimic nu mai poate fi la fel.

Jack T spunea...

Hallo Domnul Negoitä,

Este normal in Ziua de astäzi sä te uiti in altä Parte si sä ignori Problemele zicind " nu-i Treaba mea-.Asa se coclesc de multe ori Problemele de Constiintä.
Eu onorez mult Oamenii care se angajeazä pentru Problemele acestea.
Altruismul , neinteles in majoritate si cam Tabu Thema devenit , vä caracterizeazä si vä face in Ochii mei un Om si mai valoros decit sinteti. Respect !!
Multe Salutäri din Nürnberg Jacob

Dumitru K. Negoita spunea...

D.Jacob,
Bine ati revenit.Aveti dreptate, numai ca marele curaj aduce si mari sacrificii. Chiar si asa,sunt printre cei care s-a obisnuit cu ele.
Salutari de la Buzau.