duminică, 23 august 2009

S-A INTORS PACATUL !


Pacat ! Pacat ! ... a fost cuvantul des, rostit de multi amici.

-Pacat ! Pacat ! dar pentru ce ? Am intrebat, in dese randuri.

- Parca nu sti, imi raspund unii, cu-n zambet intr-un colt de gura.

Ramas deseori fara raspuns, mi-am facut fel de fel de ganduri dar, niciodata
unde se batea ... saua !
Si tot asa ... bla!bla! bla! ... am aflat.
Pentru necunoscatorii locurilor si-a pozelor dar mai ales pentru mediatizarea din ultima vreme, era necesar sa se stie ca : Manastirea din comuna pierduta este : Manastirea CARNU.
dar cine ?
in tesutul acesta
prevedea ca
suvoaie de stiri
vor asterne
nelinistea ca-nadancuri
intr-o lupta cu turcii.
CARNU, Manastirea din comuna pierduta

9 comentarii:

mmary spunea...

"- Nu se poate sti ce poate insemna pentru unii ca:s-a intors pacatul.
nestapanit
plin de poeme imaginare
boala timiditatii s-a invaluit,
intorcand pacatul in vis....

........................

Ca prim raspuns, Calatorul pasea inca o data urcand frumoasa Culme. Ca-n friguri tremurand de...dor!C-o neliniste dulce privea iarasi primavara.Bucuros de un nou inceput,ce-l departa de un trist si temut sfarsit.Dar prin tot ce vedea, prin tot ce auzea, se simtea mai degraba alimentat c-o e energie plina de parfumul VESNICIEI."....

SUPERB MAESTRE !

Parfumul Vesniciei sa fie mireasma care va insoteste pasii pe calea Vietii!

mmary spunea...

Ouuups! am uitat sa mentionez de unde am desprins frumosul fragment...banuiti?...ma intreb daca il cunoasteti cumva pe autor...aaa, nuuuu???

Ei bine, este vorba de un fragment din frumoasa carte " Manastirea din comuna pierduta" scrisa de domnul Dumitru Negoita...il cunoasteti Maestre? :)

Dumitru K. Negoita spunea...

M.Mary,
Ce se mai poate spune la asemenea surpriza?
Sunte-ti plina de multa dragoste si bucurii, pe care le sobiti,precum harnicia albinelor si apoi, incet, incet le daruiti.
Se vede ca a-ti sorbit din parfumul vesniciei.
Va multumesc si va doresc, tot ce-i frumos in lume.

Dumitru K. Negoita spunea...

M.Mary,
Ma bucur tare mult ca, prin frumoasa zona din apropierea Clujului, o doamna cu dragoste de Dumnezeu, cu dragoste de cultura, cu dragoste de oameni ... de copilasi. A avut timp sa citeasca si sa se poata bucura, de una din cartile mele, producandu-mi asemenea surpriza.

elena marin-alexe spunea...

Dle Negoita dv sunteti nu doar scriitor ci si un istoric impatimit, un povestitor cu har, asa cum rar se mai intalneste....
Am citit ambele carti si va felicit din suflet, caci e o munca sa aduni atatea date si sa le dai forma si contur, pentru a fi intelese de inima omului.
Va multumesc!

Sorin M. spunea...

Am deosebita placera sa va invit la un nou concurs aici

Dumitru K. Negoita spunea...

Elena M.A.,
Va multumesc, din toata inima pentru aprecieri si ma bucur, asa cum am mai spus-o, ca aceste aprecieri vin de la o persoana talentata.

Dumitru K. Negoita spunea...

Adriana,
Felicitari, pentru incercarile dv.!
V-a spun ca un Ins, care s-a dedicat 31 de ani, muncii de daruire. In urma acesteia,ramanand fapte, care, incet, incet, au inceput sa patrunda si in sufletele multora, miscandu-i si facandu-i sa spere.
... Vai ! Scuzati-ma,n-am sa incerc sa astern aici, lucruri despre care, poate, chiar nu va intereseaza.
Va doresc izbanda, in tot ce intreprinde-ti.

Dumitru K. Negoita spunea...

Sorin M.,
Dupa cum deja a-ti aflat, am raspuns invitatiei dv.