joi, 19 martie 2009

COLECTIILE SI INGINERUL ONESTEAN

Azi : ing.chimist Dorel Balaita

Ce-i si cu pasiunile acestea?
las-o...p'aia,zice un amic
si-i raspund... stii?
povestea frunzei
am frunzarit si
multe placandu-mi
ar fi greu
sa ma opresc
la ... una !
De decenii merg ... paralel!cu pasiunea maruntelor colectii,isigne,medalii,monezi,bacnote,reviste... ziare si-a cartilor {citite
ori scrise}
Si dac-o sa radeti,acum 5 decenii,unul din jocurile preferate era... jocul
de-a medaliile.Victima ramanand,una din cele 2 medalii dobandite de
tata in cei 6 ani,petrecuti in cel de al 2 lea Razboi Mondial.Intr-una din
misiuni ,"Mare este Dumnezeu",a fost,fara sa stie,pazirea cladirii {mandru-s,ca pastrez o mica dovada} unde a sfarsit tatal sau{bunicul meu} in Primul Razboi Mondial.
Dupa cele 7 carti scrise {a 7 a ,fiind intre plamada si a... fi}Nu mai
credeam intoarcerea inspre... dragostea dintai!
Cum intamplarea-i,ca intamplarea,vorba unui distins preot prof.dr.
"Mare este Dumnezeu!",am intalnit ... virtual! "Numismon ... ing.Dorel
Balaita,determinandu-ma sa-mi inec privirile la cateva piese din ...colectii,minunandu-ma sa constat,o mica incarcatura pozitiva.Dar isprava inginerului onestean,nu s-a oprit,ea,m-a facut
sa ma gandesc si la un drum.Drumul din 28 martie de la Tg. Mures.




Un comentariu:

dorelb spunea...

Stimate domn,
Sunt convins ca nu intimplator ne-am intilnit in spatiul virtual. Nu stiu de unde numele dvs imi este cunoscut. poate fi doar o impresie. Nu stiu daca voi putea ajunge la tirgul de la tg. Mures, de altfel reusesc foarte rar sa plec din Onesti. Deh, serviciul imi maninca tot timpul liber, iar cind gasesc ceva timp prefer sa-l petrec cu familia si in mod special cu fetita mea de 10 anisori, Diana-Maria (p.s.colectionara si ea... de cartele telefonice si... servetele). Timpul trece foarte repede si ce pierdem acum nu se mai intoarce niciodata. In ultima vreme sunt pasionat de jetoane, monede romanesti si otomane. Daca aveti in colectie astfel de piese (si nu numai) care va "incurca" as fi bucuros sa discutam despre un eventual schimb/achizitie. va urez o zi buna si sa auzim /scriem de bine.
cu stima,
dorelb